Jak kupować pendrive reklamowe?

Pendrive reklamowy to nic innego, jak nośnik pamięci typu flash. Stanowi on zdecydowanie najlepiej odbierany produkt marketingowy w zakresie gadżetów reklamowych. W gruncie rzeczy, już od kilku dobrych lat pendrive reklamowy stanowi bardzo skuteczny element kampanii marketingowych mających na celu promowanie marki na podstawie budowania pozytywnych skojarzeń. W samych pendrive’ach reklamowych zmieniło się niewiele, jeśli spojrzymy z perspektywy rozwoju technologii dysków przenośnych, jednak czas zdecydowanie mocniej wpłynął na estetykę oraz formę wykonywania tego rodzaju gadżetów reklamowych. Na przestrzeni ostatnich lat możemy spotkać się z co raz to ciekawszymi formami marketingu opartymi na pendrive’ach reklamowych.

Pendrive reklamowy nie należy do sprzętów tanich, ponadto jego użyteczność opiera się z reguły na przechowywaniu na nim cennych danych, stąd należy rozpatrywać kupno dysków przenośnych typu flash o jak najlepszych parametrach – powszechnie wiadomo, że nikt nie lubi nabywać rzeczy zwyczajnie słabej jakości. W tym miejscu zostały zebrane najważniejsze cechy pendrive’ów reklamowych, którymi powinno kierować się każde przedsiębiorstwo, mające na uwadze przeprowadzenie kampanii marketingowych w oparciu o ten popularny gadżet reklamowy.

Pojemność, czyli pamięć

Nie da się ukryć, że w dzisiejszych czasach objętość dysków przenośnych jest znacznie większa niż kilka lat temu, więc pendrive reklamowy o małej pojemności nie jest w stanie zrobić wrażenia na wymagających użytkownikach. Na tej podstawie łatwo dochodzimy do wniosku, że powinno się celować w najbardziej standardowo wymaganą pojemność. Taką bez wątpienia jest cztery, bądź osiem gigabajtów. Stosunek ceny do możliwości tego gadżetu reklamowego jest na tyle opłacalny, że ten zakres pojemności jest najbardziej optymalny dla efektów marketingu oraz kosztów z niego wynikających

Prędkość zapisu oraz odczytu

Prędkość zapisu oraz odczytu danych stanowi cechę wiodącą dla ogólnego komfortu użytkowania. O ile w czasach współczesnych dominuje technologia USB 3.0, technologia USB 2.0 jest w pełni wystarczająca, a przede wszystkim kompatybilna z niemal wszystkimi komputerami na świecie.

Wytrzymałość

Wytrzymałość sama w sobie leży w samym rozplanowaniu konstrukcji pendrive’a reklamowego. Zdecydowanie lepiej ukierunkować się na pendrive metalowy, aniżeli plastikowy, ponieważ ten drugi jest znacznie bardziej podatny na pęknięcia i uszkodzenia, co może łatwo wyeliminować go z użycia – przeciwnie niż w przypadku metalowego pendrive reklamowego.

Wgrywanie danych

Jest to doskonała opcja w przypadku reklamowania poszczególnych usług. Wgrywanie danych to nic innego jak osadzenie w pamięci dysku flash poszczególnych plików, które na stałe goszczą na dysku przypominając o produkcie, bądź marce. Ta funkcjonalność jest bardzo ciekawa jednak stanowi bardzo rzadki wybór. Nie da się jednak ukryć, że jest to bardzo ciekawa i nowoczesna forma marketingu, a odpowiednio skrojone aplikacje są w stanie korzystnie wpłynąć na zapamiętywanie marki.

Dożywotnia gwarancja

Nie da się ukryć, że na bardzo dużą ilość wyprodukowanych pendrive’ów mogą trafić się wadliwe – dożywotnia gwarancja świadczy o jakości usług, ponieważ dla producentów wykonywanie wadliwych gadżetów reklamowych jest zwyczajnie nieopłacalne.

Dodatkowe funkcje

Dodatkowe funkcje stanowią dość kosztowne dodatki – mowa tutaj np. o fabrycznym antywirusie. Dodatki są elementem, na który mogą sobie pozwolić bogatsze korporacje – bez wątpienia każda dodatkowa korzyść wpływa na korzystne zapamiętywanie marki, jednak bez wątpienia wiąże się z dodatkowymi kosztami.

Niezbędnik – rozpoznawalny logotyp

Poza doborem parametrów technicznych oraz ewentualnych udogodnień, w przypadku pendrive reklamowego niezbędne jest dobranie przede wszystkim ponadczasowego, rozpoznawalnego loga – to ono stanowi podstawę do zapamiętywania marki, będącej obiektem kampanii marketingowej korzystającej z gadżetów reklamowych.

[Głosów:4    Średnia:5/5]