Wspominaliśmy o tym, że pendrive to idealny gadżet reklamowy – jest on podręczny, wyjątkowo praktyczny, a przy tym zapotrzebowanie na tego typu sprzęt nigdy nie zmaleje.
Koniecznie trzeba jednak wspomnieć, że pendrive’y to nie tylko bardzo pomocne nośniki danych – w sprzedaży dostępne są również takie modele, które uzupełnione zostały o szereg innych opcji i udogodnień, zwiększających zakres ich zastosowań oraz pole oddziaływania umieszczonego na nich komunikatu. W jakie rozwiązania warto zatem zainwestować? Poniżej przedstawiamy najciekawsze warianty.
1. Pendrive + długopis
Co zrobić, aby pendrive’y stały się jeszcze bardziej funkcjonalne, a w związku z tym – wręcz niezbędne podczas wykonywania codziennych obowiązków? Odpowiedź jest prosta: należy połączyć je z… długopisem. Ten doskonały designerski zabieg sprawi, że każdy, kto wejdzie w posiadanie tego poręcznego przedmiotu, korzystał będzie z niego przy każdej okazji: pracując przy komputerze, przygotowując się do wystąpienia na konferencji lub do spotkania z klientami, wykonując codzienne obowiązki biurowe, sporządzając notatki, uczestnicząc w zajęciach na uczelni, a nawet uzupełniając/wypełniając prywatne oraz firmowe dokumenty. Dodatkowo, dostępne w naszej ofercie długopisy, wyposażone w port USB, są gustowne, eleganckie, a przy tym lekkie i kompaktowe, tak więc nie zajmują one zbyt wiele miejsca.
2. Pendrive w kształcie logo
Jak wielokrotnie zaznaczaliśmy w publikowanych na blogu tekstach, pendrive’y reklamowe pomagają utrwalić wśród klientów wizerunek marki, pozwalają również w nienachalny sposób informować o proponowanych usługach lub produktach. To jednak nie wszystko – aby identyfikacja graficzna naszej firmy była jeszcze bardziej rozpoznawalna, można zainwestować w pendrive, którego kształt odpowiadał będzie kształtowi naszego logo lub logotypu. Rozdysponowanie tego typu gadżetu – kolorowego, użytecznego i unikatowego – na pewno będzie świetnym zabiegiem marketingowym, sam sprzęt pozostanie natomiast w obiegu przez długie lata.
3. Pendrive z indywidualnym designem
Kolejny z omawianych patentów pozwala twórczo rozwinąć reklamowe możliwości pendrive’ów, opisywane w powyższym akapicie. Zamiast decydować się na pendrive z nadrukiem lub w kształcie logotypu, możemy wybrać bardziej zaawansowaną i zdecydowanie kreatywną opcję – gadżet w kształcie sprzedawanych przez nas produktów. To, jaką formę on przyjmie, zależało więc będzie od tego, w jakiej branży działamy i na czym opieramy świadczone przez nas usługi. Możliwości w tym zakresie są wręcz nieograniczone – zadanie polega jednak na tym, aby całość była nie tylko funkcjonalna, ale też efektowna i estetyczna. Pamiętajmy, że marketing oparty na nietuzinkowym podejściu cieszy się uznaniem klientów, wzbudza ich ciekawość i pomaga zdobyć ich zaufanie!
Inwestując w elektroniczne gadżety reklamowe, które z jednej strony są uniwersalne, z drugiej zaś oryginalne, na pewno uzyskamy satysfakcjonujące nas efekty!