Dlaczego pendrive jest dobrym gadżetem reklamowym?

Każdy, kto choć raz miał styczność z planowaniem działań marketingowych wie, że powinny one składać się zarówno z dużych kampanii oraz długotrwałych projektów, jak i drobnych przedsięwzięć, które doskonale wkomponują się w codzienność, nienachalnie przypominając o danej marce lub firmie. Nic więc dziwnego, że inwestowanie w niewielkie, lekkie i praktyczne gadżety stało się tak popularne – dzięki nim bowiem nasz logotyp ciągle migruje, a na dodatek przedmiot, na którym został ulokowany, bywa bardzo potrzebny.

Biorąc pod uwagę powyższe wskazówki, łatwo można zauważyć, że funkcje pendrive’a sprawiają, iż może być on jednocześnie nośnikiem pamięci, jak i nośnikiem dobrej, kreatywnej reklamy. Wyjaśnijmy więc, w czym tkwi jego siła.

1. Widoczny

Tak, jak wspomnieliśmy – najlepsze gadżety to takie, które nie są nachalne, jednak zawsze będą widoczne. Najlepiej więc zainwestować w taki sprzęt, z którego – po prostu – często się korzysta, a co więcej – z którego korzystać może jak najwięcej osób. Pendrive zdaje się być tutaj w pełni uniwersalnym rozwiązaniem, ponieważ przekazywać możemy zapisane na nim dane lub też – możemy je odtwarzać za jego pomocą. W obu sytuacjach nasz logotyp będzie zawsze w zasięgu wzroku osób, które mogą być potencjalnymi odbiorcami naszych usług.

2. Potrzebny

Pendrive jest jednym z najpopularniejszych nośników pamięci, a przenoszenie danych jest obecnie wręcz częścią codzienności i podstawową czynnością, jaką wykonujemy w pracy. W związku z tym, przedmiot ten przestaje być tylko gadżetem, staje się bowiem jednym z najważniejszych narzędzi, po które sięgamy każdego dnia. Nie powinno zatem dziwić, że umieszczenie reklamy właśnie na tego typu akcesoriach jest korzystne wizerunkowo oraz sprytne z marketingowego punktu widzenia – oto bowiem dajemy odbiorcom sprzęt, który znacznie wpłynie na ich komfort pracy, a przy tym sprawi, że wizerunek marki będzie zauważalny dla osób z ich najbliższego otoczenia, stając się coraz bardziej przyjaznym i oczywistym.

3. Podręczny

Kolejna kwestia, o której poniekąd wspomnieliśmy już powyżej – pendrive jest lekki i nie zawiera dużo miejsca, tak więc możemy mieć go zawsze pod ręką, noszą go na przykład w portfelu lub w kieszeni. Przechowywanie oraz transportowanie pendrive’a nie jest w żaden sposób problematyczne, dlatego tak często zabierany jest na różnego rodzaju spotkania biznesowe, czy też konferencje. Tam natomiast znajduje się jeszcze więc osób, których zainteresować może nasza oferta, a za pomocą subtelnie ulokowanego logotypu nie mówimy o niej wprost, co niekiedy mogłoby zostać uznane za niestosowne bądź niekulturalne. Reklama jest w tym przypadku jedynie dodatkiem, ale jednocześnie w pełni skutecznym.

4. Oryginalny

I ostatnia rzecz, o której warto wspomnieć – pendrive’y, które obecnie można znaleźć na rynku, posiadają bardzo ciekawy, niebanalny design, tak więc mogą przyciągać uwagę kreatywnym wzornictwem, które – co więcej – dopasować można do różnego rodzaju sytuacji i okoliczności – tak, aby gadżet był adekwatny w odniesieniu do miejsca, w którym się z niego korzysta lub osoby, która została nim obdarowana. Przykładem niech będzie pendrive w kształcie piłki, serca, butelki lub długopisu, albo – tak, jak to jest w naszej ofercie – pendrive’y w wersji eko.

Jak więc widać, pendrive to doskonały gadżet reklamowy – przede wszystkim dlatego, że niemal wszyscy z niego korzystają i bardzo często mają go przy sobie. Tego typu patent jest więc idealny, jeśli zależy nam na tym, by logotyp naszej firmy trafiał do wielu odbiorców, intrygując ich i kojarząc im się z praktycznymi, kreatywnymi rozwiązaniami.

[Głosów:3    Średnia:5/5]